Түгээмэл асуулт хариулт

Гадаадад байгаа харилцагчид зайнаас TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх боломжтой юу?

Та зайнаас буюу TDB Online үйлчилгээнд зөвхөн дансны мэдээлэл авах эрхээр бүртгүүлэх боломжтой. Та манай банкны info@tdbm.mn и-мэйл хаягт банканд бүртгэлтэй и-мэйл хаягаас TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх байгууллагын албан хүсэлтээ ирүүлэн бүртгүүлэх боломжтой.

OTP гэж юу вэ? Яаж ашиглах вэ?

ОТР аппликейшн нь нэг удаагийн нууц үг үүсгэгч аппликейшн бөгөөд TDB Online плас үйлчилгээгээр 2 сая төгрөгөөс дээш дүнтэй гүйлгээ хийх үед ашиглагддаг. Гүйлгээ хийх үед ОТР Мобайл гэж гарч ирсэн талбар дээр гар утсан дээр суулгасан ОТР аппликейшнаасаа гүйлгээ хийх нууц үг үүсгэж авна. ОТР-д нэг удаа үүсгэгдэж буй нууц үг нь 36 секундийн хугацаатай.

OTP аппликейшнийг гар утсан дээрээ татаж суулгаад хэрхэн тохиргоо хийх вэ?

Хэрэв сериал дугаараа мартсан бол банканд бүртгэлтэй утас болон и-мэйл хаягаас 1900-1977 дугаарт холбогдох, info@tdbm.mn хаягт и-мэйл илгээн авах боломжтой. Идэвхжүүлэх кодоо мартсан бол өөрийн бичиг баримттай салбарт хандан дахин авна уу. /Идэвхжүүлэх код нь анх уг үйлчилгээнд бүртгүүлэхэд и-мэйл хаягаар илгээгддэг тул өмнөх и-мэйлээ шалгаж үзнэ үү./

TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үг блоклогдсон бол хэрхэн блокоо гаргах вэ?

Албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ info@tdbm.mn хаягаар үйлчилгээнд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягаас илгээх болон манай банкны дурын салбарт байгууллагын итгэмжлэгдсэн ажилтнаар албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ өгч нууц үгийн блок гаргуулах боломжтой. Хэрэв таны нэвтрэх нууц үг блоклогдсон бол “Нууц үгийн блок гаргах” гэсэн товч дээр дарж байгууллагын мэдээллийг оруулан бүртгэлтэй и-мэйл хаягт идэвхжүүлэх код илгээгдэнэ. Уг кодыг идэвхжүүлэх код хэсэгт оруулснаар нэвтрэх нууц үгийн блок гаргах боломжтой.

TDB Online үйлчилгээний гүйлгээний нууц үг блоклогдсон бол хэрхэн блокоо гаргах вэ?

Албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ info@tdbm.mn хаягаар үйлчилгээнд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягаас илгээх болон манай банкны дурын салбарт байгууллагын итгэмжлэгдсэн ажилтнаар албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ өгч нууц үгний блокоо гаргуулах боломжтой.

TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Та TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол "нууц үг шинээр үүсгэх" хэсэгт хандан сэргээн авах боломжтой. Үүний тулд хэрэглэгчийн нэр хэсэгт нэвтрэх нэрээ оруулаад, үйлчилгээнд бүртгэлтэй и-мэйл хаяг болон зурган кодыг оруулаад "үргэлжлүүлэх" товчийг дарна уу. Дараа нь тухайн цонхоо хаалгүйгээр и-мэйл хаягаар ирсэн идэвхжүүлэх код 6 оронтой тоог оруулан "нууц үг сэргээх" товчийг дарснаар таны бүртгэлтэй гар утсанд шинэ нууц үг илгээгдэх болно. Мөн өөрт ойр байрлах салбарт хүчинтэй бичиг баримттай очин сэргээн авах боломжтой.

TDB Online үйлчилгээний гүйлгээний нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ info@tdbm.mn хаягаар үйлчилгээнд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягаас илгээх болон манай банкны дурын салбарт байгууллагын итгэмжлэгдсэн ажилтнаар албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ өгч гүйлгээний нууц үг шинээр үүсгэх боломжтой.

TDB Online үйлчилгээний эрхийн хугацаа дууссан бол хэрхэн сунгах вэ?

Албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ info@tdbm.mn хаягаар үйлчилгээнд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягаас илгээх болон манай банкны дурын салбарт байгууллагын итгэмжлэгдсэн ажилтнаар албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ өгч эрхийн хугацааг сунгуулах боломжтой.

TDB Online үйлчилгээнд нэвтэрсний дараа гүйлгээ хийх гэтэл "Танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй" байна гэсэн алдаа гарч байна хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?

TDB Online үйлчилгээ нь дараах 4 төрлийн багцын сонголттой.

Таныг гүйлгээ хийхэд "Танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй байна" гэсэн алдаа гарч байгаа бол та гүйлгээний эрхгүй буюу TDB Online Info багц ашиглаж байна гэсэн үг юм. Тиймээс та гүйлгээ хийх эрхтэй бусад багцуудаас сонгон өөрт ойр байрлах салбарт хандаж бүртгүүлнэ үү.

Шинээр данс нээлгэхэд TDB Online үйлчилгээнд хэрхэн нэмэх вэ?

Нэвтрэх нэр болон бүртгэлтэй и-мэйл хаягаа мартсан тул яаж мэдэх вэ?

Васко төхөөрөмж ажиллахгүй байгаа бол яах вэ?

Васко төхөөрөмж нь огт асахгүй, тоо өөрчлөгдөхгүй, алдаатай гарж ирэх болон тоо нь бүдэг харагдаж байгаа бол та өөрт ойрхон байрлах дурын салбарт хандах бөгөөд тухайн төхөөрөмжийг шалгасны дараа танд эргэн хариу мэдэгдэнэ.

Гүйлгээ хийхэд “Энэ гүйлгээг хийх боломжгүй байна, банктай холбогдоно уу” гэсэн алдаа гарахад хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?

Та манай банкны төв лавлах утас 1900-1977 /гадаадаас 70161988/ дугаарт болон бүртгэлтэй и-мэйл хаягаар info@tdbm.mn хаягт хандан мэдээллээ шалгуулж зөвлөгөө авна уу.