Түгээмэл асуулт хариулт

Мост Мони үйлчилгээнд зайнаас бүртгүүлэх боломжтой юу?

Одоогоор зайнаас тус үйлчилгээнд бүртгүүлэх боломжгүй байгаа тул та өөрт ойр байрлах дурын салбарт бичиг баримттайгаа хандан бүртгүүлнэ үү. Мөн Мостмонигийн жилийн хураамж 3000 төгрөг байдаг болно.

Мост мони үйлчилгээний нууц үг, пин код блоклогдсон бол хаана хандах вэ?

Хэрэв та Мостмонид бүртгэлтэй нууц асуулт хариултаа мэдэж байгаа бол пин/нууц үг сэргээх хэсгээр хандаж өөрөө блокоо гаргах боломжтой. Эсвэл банкинд бүртгэлтэй гар утасны дугаараасаа 1900-1977 утсаар болон бүртгэлтэй и-мэйл хаягаасаа info@tdbm.mn хаягт хандаж зайнаас блокоо гаргуулж болно. Дээрх хувилбаруудаас гадна салбарт өөрийн биеэр хандан  Мосмони үйлчилгээний блокоо гаргуулах боломжтой.

Мост мони үйлчилгээний нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Хэрэв та Мостмони үйлчилгээний нууц үгээ мартсан бол үйлчилгээнд бүртгэлтэй нууц асуулт хариултаа ашиглан өөрөө сэргээх авах боломжтой.  Эсвэл банкинд бүртгэлтэй и-мэйл хаягаасаа info@tdbm.mn хаягаар и-мэйл илгээн гараар маягт бөглөж бичиг баримтын хамт илгээснээр банкны ажилтнаар шинэ нууц үг үүсгүүлэн авах боломжтой. Эдгээрийн аль аль нь боломжгүй байвал дурын салбарт бичиг баримттайгаа хандан шинэ нууц үг үүсгүүлэн авна уу.

Мост мони үйлчилгээний пин кодоо мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Хэрэв та Мостмони үйлчилгээний пин кодоо мартсан бол үйлчилгээнд бүртгэлтэй нууц асуулт хариултаа ашиглан өөрөө сэргээх авах боломжтой.  Эсвэл банкинд бүртгэлтэй и-мэйл хаягаасаа info@tdbm.mn хаягаар и-мэйл илгээн гараар маягт бөглөж бичиг баримтын хамт илгээснээр банкны ажилтнаар шинэ пин код үүсгүүлэн авах боломжтой. Эдгээрийн аль аль нь боломжгүй байвал дурын салбарт бичиг баримттайгаа хандан шинэ пин код үүсгүүлэн авна уу.

Мост мони үйлчилгээний меню ажиллахгүй, утсан дээр меню суухгүй байгаа тохиолдолд хаана хандах вэ?

Энгийн меню ажиллахгүй байгаа тохиолдолд 579 дугаарт "Off" гэсэн мессеж илгээж устгана. Устгасны дараа On мессеж илгээж дахин суулгана. Хэрэв меню суухгүй эсвэл ажиллахгүй хэвээр байвал Мостмонигийн лавлах 11-315757 дугаарт ажлын цагаар холбогдон зөвлөгөө авна уу

Мост монигоор банк хооронд хийсэн валютын гүйлгээ шууд орох уу?

Шууд орохгүй. Ажлын өдрүүдэд 15:30 цагаас өмнө хийгдсэн гүйлгээ 2-3 цагийн дараа орно. 15:30 цагаас хойш хийгдсэн гүйлгээ дараагийн ажлын өдөр орно.

Дансны үлдэгдлээ шалгах үйлчилгээнд зайнаас бүртгүүлэх боломжтой юу?

Та дансны үлдэгдлээ зайнаас шалгах бол банканд бүртгэлтэй утасны дугаараасаа 1900-1977 утсаар холбогдож эсвэл бүртгэлтэй и-мэйл хаягаасаа info@tdbm.mn хаяг и-мэйл илгээж мессеж банк үйлчилгээнд бүртгүүлэх боломжтой. Мөн та дурын салбарт бичиг баримттайгаа хандаж болно.

Мост мони аппликэйшнийг гар утсан дэээрээ яаж суулгуулах вэ?

Та Android утас ашигладаг бол PlayStore-с, iPhone ашигладаг бол appstore-с "mostmoney" гэж хайлт хийн ногоон өнгөтэй түрийвчний зурагтай аппликэйшн татаж суулгана уу. Хэрэв та энгийн меню ашиглах бол "on" гэсэн мессежийг 579 дугаарт илгээнэ үү. 

 

Би утасны дугаараа сольчихсон юм, хэрхэн утасныхаа дугаарыг солих уу?

Та Мостмонид бүртгэлтэй гар утасны дугаараа шинэчлүүлэх бол дурын салбарт бичиг баримттайгаа хандаарай.

Тан код гэж юу?

ТАН код гэдэг нэг удаа ашиглаад хүчингүй болдог 6 оронтой тоон илэрхийлэл бүхий нууц код юм. ТАН кодыг гар утаснаасаа системд хандаж нэхэмжлэн авах бөгөөд нэхсэн даруйд дэлгэц дээр чинь асаад, 5 минутын хугацаанд хүчинтэй байх болно. ТАН кодыг АТМ дээрээс бэлэн мөнгө авах, банкны салбар дээр утасны дугаараар бэлэн зарлага хийх, дэлгүүрийн ПОС дээр худалдан авалтын төлбөр хийх тохиолдлуудад ашиглана. ТАН код үүсгэн авч ХХБ-ны АТМ-ээс картгүйгээр бэлэн мөнгө авах боломжтой.

Тан кодоор бэлэн мөнгө авдаг гэсэн яаж авдаг вэ?

Та мост мони үйлчилгээ руугээ нэвтэрч ороод тан код гэсэн хэсгээс нууц үг авна тэр нууц үгээрээ манай банкны салбар болон АТМ-с бэлэн мөнгө авч болдог.

Мостмони үйлчилгээг ашиглан өдөрт хэдэн төгрөгийн гүйлгээ хийх боломжтой вэ?

Мост мони үйлчилгээ нь нэг удаад 2 сая төгрөг, өдөрт 5 сая төгрөг хүртэл гүйлгээ хийх боломжтой. Хэрэв та хүсвэл банкны дурын салбарт хандан өдрийн гүйлгээний лимитээ 10 сая төгрөг хүртэл өсгөх боломжтой.

 

Мост мони ашиглан хэрхэн билл төлөх вэ?

Та мостмони үйлчилгээндээ нэвтрэн "билл төлөлт" цэснээс төлбөр хийх үйлчилгээний төрлөө сонгон гүйлгээ хийх боломжтой.

Мостмони үйлчилгээг ашиглан хэрхэн нэгж худалдан авах вэ?

Та Мостмони үйлчилгээндээ нэвтэрсний дараа "нэгж авах" цэснээс үүрэн телефоны оператор болон худалдан авах нэгжийн дүнгээ сонгож гүйлгээ хийх боломжтой.

Мостмони үйлчилгээний хугацаагаа хэрхэн сунгах вэ?