Түгээмэл асуулт хариулт

Одоо энэ үйлчилгээ нэвтэрсэн байгаа газруудыг хэлж өгнө үү.

Томоохон худалдааны төвүүд: Дүнжингарав, Хархорин, Нарантуул, Баялаг Ундраа, Амгалан, Саруул, Сандэй, Баянгол их дэлгүүр болон зах, Пийс тауэр, Драгон, Барс, Урт цагаан, Орон зай, Зуун айл, Гермес, Мишээл, Баянзүрх зах, 3, 4‐р хорооллын худалдааны төвүүд гээд нийтдээ 10 орчим мянган худалдаачид манай сүлжээнд нэгдээд байна.  

Ямар аппликешнүүдийг ашиглаж болох вэ? Тусдаа аппликешнтэй юу?

ТиДиБи Онлайн, Мост Мони, Хаан банк, Төрийн банк, Хас банкны аппликешнаар уншуулах боломжтой байна. Эдгээр аппликешны аль нэг таны утсанд байгаа бол өөр нэмэлт аппликешн суулгах шаардлагагүй.

Гадаадад байгаа хүмүүс ашиглаж болох уу?

Энэ нь дотоодын төлбөр тооцооны шийдэл тул та гадаад улсад байгаа, гадаадыг зорих бол олон улсын карт захиалан ашиглах нь тохиромжтой.

Энэ үйлчилгээнд зөвхөн иргэд бүртгүүлэх үү, байгууллагын данс холбох боломжтой юу?

Иргэд, байгууллагын аль алиныг бүртгэж байна. Хувь хүний, байгууллагын дансыг холбон ашиглах боломжтой тул та өөрт ойрхон салбартаа хандаарай.

tdbpay үйлчилгээнд худалдаа үйлчилгээ эрхэлдэг хувь хүн бүртгүүлэхэд ямар баримт бүрдүүлэх вэ?

  1. Хүчин төгөлдөр иргэний үнэмлэх;
  2. Түрээсийн гэрээний хуулбар эсвэл төлбөрийн баримт /Эзэмшигчийн гэрчилгээний хуулбар/;
  3. Банкнаас холбогдох маягт бөглүүлэх, гэрээ хийх

Манай байгууллага танай банкинд дансгүй, шинээр данс нээж бүртгүүлвэл ямар бичиг баримт бүрдүүлэх вэ?

  1. Байгууллагын дүрэм, байгууллагын гэрчилгээ;
  2. Байгууллагын тамга, гарын үсэг /наториатоор батлуулах/;
  3. Байгууллагын гарын үсэг зурах эрх бүхий этгээдийн хүчин төгөлдөр иргэний үнэмлэх;
  4. Банкнаас холбогдох маягт бөглүүлэх, гэрээ хийх.

Манайх танай банкинд хандаж ПОС тавиулах хүсэлт гаргахад сард 3.0 сая төгрөгийн гүйлгээ хийх, түүнийг баталгаажуулах шаардлага тавьсан. Энэ үйлчилгээнд тийм шаардлага тавигдаж байгаа юу?

Энэ үйлчилгээнд бүртгүүлэхэд сарын гүйлгээний дүн заасан шаардлага тавигдахгүй тул та хүссэн үедээ бүртгүүлээрэй.

QR код уншуулахаар ebarimt руу шууд бүртгэгдэх үү?

Үгүй, энэ үйлчилгээ нь төлбөр тооцоо гүйцэтгэх ажиллагааг хөнгөвчилж буй хэлбэр бөгөөд татварын тооцоолол, урамшуулалтай огт хамааралгүй болно.

Нэг худалдан авагч маань өөр банкны аппликешнаар уншуулах гээд оролдоод болохгүй байна.

Тухайн банкны аппликешнийг шинэчлээгүй тохиолдолд уншихгүй байгаа тул та худалдан авагчдаа аппликешнаа шинэчлэхийг зөвлөнө үү. Энэ нь бүх банкны аппликешнд хамааралтай буюу өөрийн банкны аппликешны хамгийн сүүлчийн, шинэчлэгдсэн хувилбарыг ашиглаарай.

Манай худалдагч солигдвол би яах ёстой вэ?

Төлбөр хүлээн авах данс нь таны данс байгаа бол та санаа зовох зүйлгүй. Харин худалдагчийн утсанд төлбөр хийгдсэн талаар мессеж хүргэгддэг тул тэрхүү утасны дугаарыг солиулах арга хэмжээг авах хэрэгтэй. Үүний тулд банкны салбарт хандах, банкны лавлах төвийн 19001977 утсаар холбогдох боломжтой. Хэрэв төлбөр хүлээн авах данс нь худалдагчийн данс байгаа бол та банкинд хандаж шинээр QR наалт авах шаардлагатай.

TDBpay үйлчилгээнд бүртгүүлсэн утас маань (мөн худалдан авагчийн утас) заавал интернэтэд ордог байх ёстой юу?

Таны дансанд мөнгө орсон талаар мессеж мэдэгдэл ирэх тул та заавал 3G, 4G болон бусад интернэт сүлжээтэй байх шаардлагагүй. Харин худалдан авагч төлбөрөө утасны аппликешн ашиглаж хийж байгаа тул интернэтэд холбогдсон байна.

Энэ үйлчилгээнд бүртгүүлээд олсон орлогод татвар ногдуулах уу?

Таны дансанд банкнаас хүү тооцож олгосон тохиолдолд хүүгийн орлогын 10%‐тай тэнцэх дүнгээр орлогын татвар төлөгдөнө. Нийт олсон орлогод татвар ногдуулах үүргийг банк хүлээхгүй тул таны дансанд хуримтлагдсан орлогод ямар нэгэн татвар ногдохгүй болно.

Баримтгүй учраас элдэв маргаан үүсэх үү?

Танд мессеж мэдэгдэл очих тул та төлбөрөө бүрэн хүлээн авснаа баталгаажуулсны дараа бараа, бүтээгдэхүүнээ худалдан авагчид өгч явуулах нь зүйтэй. Хэрвээ бараа, бүтээгдэхүүн чанарын шаардлага хангаагүй, эсвэл солиулах, хэмжээ нь багадсан томдсон гэсэн асуудал үүсвэл та худалдан авагчтай тохиролцоод данснаасаа өөрөө буцаах гүйлгээг хийж өгөх нь тохиромжтой.

TDBpay наалт маань муудаж хуучрах, алга болох тохиолдолд яах вэ?

Банкнаас шинэ наалтыг үнэ төлбөргүйгээр олгох бөгөөд та 19001977 дугаараар холбогдож, дуудлага өгөх боломжтой. QR кодны ард таны данс байгаа тул гуравдагч этгээд буруугаар ашиглах боломжгүй юм.

Wechat‐тай төстэй гэж ойлгож болох уу?

Тиймээ. Wechat‐аар QR (quick responsive) код уншуулж гүйлгээ хийлгэж буйтай ижилхэн зарчмаар ажиллана.

Мобайл банкнаас ялгарах давуу тал нь юу вэ?

Дансны дугаар андуурах, буруу зөрүү бичих асуудлыг арилгаж өгснөөрөө давуу талтай. Мөн үнийн дүнгээс үл хамааран таны утсанд мессеж мэдэгдэл илгээгдэнэ. Тухайлбал, банкууд 5000 төгрөгөөс доош дүнтэй гүйлгээнд мессеж мэдэгдэл илгээдэггүй.

Худалдан авагч маань шимтгэл төлж байгаа юу?

Аль банкны данснаас шилжүүлэхээс хамааран шимтгэл төлөхөөр байна. Жишээ нь, бусад банкнаас ХХБ руу шилжүүлэхэд 300 – 400 төгрөгийн шимтгэл тооцогдох, банк дотроо шилжүүлэхэд 100 төгрөгийн шимтгэл тооцогдоно. Харин мөнгө хүлээн авагч буюу таны хувьд шимтгэл төлөхгүй.

Танайд ам.долларын данстай түүнийгээ холбуулж болох болов уу?

Төлбөр тооцоо төгрөгөөр хийгдэх тул ханшийн алдагдал үүсэхээс сэргийлж, төгрөгийн данс нээлгэн холбуулах нь танд ашигтай. Данс нээх, карт захиалах, ТиДиБи Онлайн үйлчилгээнд холбоход шимтгэлгүй болно.

Гүйлгээнд дүнгийн хязгаарлалт байгаа юу?

ХХБ‐ны данснаас шилжүүлэхэд дүнгийн хязгаарлалт байхгүй (ТиДиБи Онлайн үйлчилгээний хувьд өдрийн лимит 10.0 сая ‐50.0 сая, Мост Мони үйлчилгээний хувьд нэг удаагийн гүйлгээний лимит 2.0 сая төгрөг, өдрийн лимит 5.0 – 10.0 сая төгрөг байна). Бусад банкнаас орж ирэх гүйлгээнд 1.0 сая төгрөгийн гүйлгээ тэр даруйдаа орж ирэх бөгөөд түүнээс давсан дүнд 2‐3 цагийн хүлээлттэй (16:00 цагаас хойш бол дараачийн ажлын өдөр дансанд орж ирнэ).

Үйлчилгээний хэд хэдэн цэгтэй бол 1 QR код авах уу, эсвэл олныг авах уу?

Үйлчилгээний цэг бүрдээ QR код авна, бүртгүүлэх данс нь нэг, эсвэл тусдаа байхыг та өөрөө сонголтоороо тохируулах боломжтой.

Ямар нэгэн байдлаар гүйлгээний дүнгээ буруу оруулвал банкаар буцаалт хийлгэх боломжтой юу?

Банкаар буцаалт хийлгэх боломжгүй байгаа тул худалдагч, худалдан авагч хоорондоо тохиролцон дансаар шилжүүлэг хийх, эсвэл бэлэн мөнгөөр буцаах боломжтой.

Орлогын мэдээлэл мессэж мэдэгдлээр ирэхгүй бол яах вэ?

Мессэж мэдэгдэл 10‐15 секундын хугацаанд хүргэгдэх тохиргоотой боловч сүлжээний саатал, үүрэн операторын үйл ажиллагаанаас шалтгаалан утсанд очихгүй бол шилжүүлэгчийн данснаас хасагдсан эсэх, таны данс руу зааж хасагдсан эсэхийг шалгаж баталгаажуулах боломжтой.

Энэ үйлчилгээнд тусгай нууцлал байгаа юу?

Үйлчилгээ маань гар утасны аппликешнд суурилж байгаа тул тухайн гар утас болон аппликешнд нэвтрэхэд хэрэглэдэг нууцлал (хурууны хээ, нэвтрэх нууц үг, гүйлгээний нууц үг зэрэг)‐ын хүрээнд нууцлал нь үйлчилнэ.

Бусад банкны QR кодыг танай банкны аппликешнаар уншуулж болох уу?

 Болно.

Дуудлага өгч бүртгүүлэх боломжтой юу?

Та манай лавлах төвийн 19001977 утсаар холбогдож, салбарт хүсэлтээ хуваарилуулах боломжтой. Бид ажлын 3 хоногт очиж үйлчилгээ үзүүлнэ. Та бичиг баримтаа бүрдүүлэн бүртгүүлэх бэлэн байдлыг хангасан байна уу,