Түгээмэл асуулт хариулт

Гадаадад байгаа харилцагч нар зайнаас TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх боломжтой юу?

Хувь хүн: Та зайнаас буюу онлайнаар TDB Online үйлчилгээнд зөвхөн дансны мэдээлэл авах эрхээр бүртгүүлэх боломжтой. Та манай банкны info@tdbm.mn и-мэйл хаягт банкинд бүртгэлтэй и-мэйл хаягнаасаа TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх хүсэлт гарган бүртгүүлнэ. Байгууллага: Та зайнаас буюу онлайнаар TDB Online үйлчилгээнд зөвхөн дансны мэдээлэл авах эрхээр бүртгүүлэх боломжтой. Та манай банкны info@tdbm.mn и-мэйл хаягт банкинд бүртгэлтэй и-мэйл хаягнаасаа TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх байгууллагын албан хүсэлтээ ирүүлэн бүртгүүлэх боломжтой.

OTP гэж юу вэ? Яаж ашиглах уу?

ОТР аппликэйш нь нэг удаагийн нууц үг үүсгэгч аппликэйшн бөгөөд Тидиби онлайн плас үйлчилгээгээр 2 сая төгрөгөөс дээш дүнтэй гүйлгээ хийх үед ашиглагддаг. Гүйлгээ хийх үед нууц үг гэж гарч ирсэн талбар дээр гар утсан дээр суулгасан ОТР аппликейшнаасаа гүйлгээ хийх нууц үг үүсгэж авна. ОТР-д нэг удаа үүсгэгдэж буй нууц үг нь 36 секундын хугацаатай.

OTP аппликэйшнийг гар утсан дээрээ татаж суулгаад хэрхэн тохиргоо хийх вэ?

ОТР аппликэйшнээ Playstore болон Аpp Store-с утсандаа татаж суулгаад тохиргоог хийнэ. Уг тохиргоог хийхэд Сериал дугаар болон Идэвхжүүлэх код гэсэн 2 мэдээлэл оруулах хэрэгтэй.

ОТР аппликэйшний идэвхижүүлэх код нь: Таны банкинд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягаар очдог.    

ОТР аппликэйшний сериал дугаар нь: Таны тухайн үйлчилгээнд бүртгүүлсэн гэрээн дээр бичигддэг.

Хэрэв сериал дугаараа мартсан бол банкинд бүртгэлтэй утас болон и-мэйл хаягнаас 19001977 дугаар холбогдох info@tdbm.mn хаягт и-мэйл илгээн авах боломжтой. Идэвхижүүлэх кодоо мартсан бол өөрийн бичиг баримттай салбарт хандан дахин авна уу. / Идэвхижүүлэх код нь анх уг үйлчилгээнд бүртгүүлэхэд и-мэйлээр нь илгээгддэг тул өмнөх и-мэйлээ шалгаж үзэх хэрэгтэй./

TDB Online үйлчилгээний нууц үг блоклогдсон бол хэрхэн блокоо гаргуулах вэ?

Хувь хүн: 19001977 утсаар /70161988 гадаадаас/ и-иэйлээр info@tdbm.mn хаягаар холбогдон нууц үгний блокоо гаргуулах боломжтой. Мөн өөрийн бичиг баримттайгаа манай банкны дурын салбарт хандаж болно. Мөн харилцагч та өөрөө " Нууц үгийн блок гаргах" гэсэн дээр дарж өөрийн мэдээллээ оруулсанаар нэвтрэх нууц үгний блокоо гаргах боломжтой.

Байгууллага: Албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ  info@tdbm.mn хаягаар үйлчилгээнд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягнаасаа илгээх болон манай банкны дурын салбарт байгууллагын итгэмжлэгдсэн ажилтан албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ өгч нууц үгний блокоо гаргуулах боломжтой.

TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Та Тидиби онлайн үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол "нууц үг шинээр үүсгэх" хэсэгт хандан сэргээн авах боломжтой. Үүний тулд хэрэглэгчийн нэр хэсэгт нэвтрэх нэрээ оруулаад, үйлчилгээнд бүртгэлтэй и-мэйл хаяг болон зурган кодыг оруулаад "үргэлжлүүлэх" товчийг дарна уу. Дараа нь тухайн цонхоо хаалгүйгээр и-мэйл хаягаар ирсэн идэвхижүүлэх код 6 оронтой тоог оруулан "нууц үг сэргээх" товчийг дарснаар таны бүртгэлтэй гар утсанд шинэ нууц үг илгээгдэх болно.

TDB Online үйлчилгээний гүйлгээний нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Та ТиДиБи Онлайн үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгийн блокоо гаргах бол "нууц үгийн блок гаргах" цэсээр орж нэвтрэх нэр болон үйлчилгээнд бүртгэлтэй и-мэйл хаягаа бичээд "үргэлжлүүлэх" товч дарна уу. Дараа нь тухайн цонхоо хаалгүйгээр и-мэйл хаягаар ирсэн идэвхижүүлэх код 6 оронтой тоог оруулан "нууц үгийн блок гаргах" товчийг дарснаар таны нэвтрэх нууц үгийн блок гарах болно.

TDB Online үйлчилгээний эрхийн хугацаа дууссан бол хэрхэн сунгуулах вэ?

Та Тидиби онлайн үйлчилгээний эрхээ сунгахын тулд сунгах хугацаагаа сонгож үргэлжлүүлэх товчийг дарснаар нэвтрэх нууц үгээ оруулах талбар гарч ирнэ. Сунгалт хийхэд ямар нэгэн шимтгэлгүй бөгөөд нэвтрэх "нууц үг" талбарт нэвтрэх нууц үгээ оруулж өгснөөр таны үйлчилгээний эрх сунгагдах болно.

TDB Online үйлчилгээнд нэвтэрсний дараа гүйлгээ хийх гэтэл "танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй" байна гэсэн алдаа гарч байна хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?

TDB Online үйлчилгээ нь дараах 3 төрлийн багцын сонголттой.

1.Online -  гүйлгээний эрх байхгүй.
 
2.Online Plus - өдрийн гүйлгээний лимит 50 сая төг
 
3.Online Premium - өдрийн гүйлгээний лимит 500 сая төг                                                           

Таныг гүйлгээ хийхэд "Танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй байна" гэсэн алдаа гарч байгаа бол та гүйлгээний эрхгүй буюу Тидиби инфо багц ашиглаж байна гэсэн үг юм. Тиймээс та гүйлгээ хийх эрхтэй бусад багцуудаас сонгон өөрт ойр байрлах салбарт хандаж бүртгүүлнэ үү.

Шинээр данс нээлгэхэд TDB Online үйлчилгээнд автоматаар нэмэгдэх үү? Харилцагч өөрөө нэмэх боломжтой юу?

Салбарт хандаж шинээр нээлгэсэн данс ньТидиби онлайн үйлчилгээнд автоматаар нэмэгдэхгүй ба та өөрт ойр байрлах салбарт хандаж эсвэл www.etdbm.mn сайтаар нэвтрэн "миний данс" цэснээс дансны тохиргоог сонгон зайнаас дансаа нэмэх боломжтой.

Нэвтрэх нэр болон бүртгэлтэй и-мэйл хаягаа мартсан тул яаж мэдэх вэ?

Хэрэв та Тидиби онлайн үйлчилгээний нэвтрэх нэрээ мартсан бол манай банкны 1900-1977 утсаар банканд бүртгэлтэй гар утасны дугаараасаа холбогдож лавлах боломжтой.

Васко төхөөрөмж ажиллахгүй байгаа тул яах вэ?

Васко төхөөрөмж нь огт асахгүй болон тоо нь бүдэг харагдаж байгаа бол та төхөөрөмжийн батарейг солих шаардлагатай. Шинээр авах бол та өөрт ойрхон байрлах дурын салбарт хандана уу.

Гүйлгээ хийх гэхээр “Супервайзараас зөвшөөрөл авна уу” гэсэн алдаа үүсээд байна хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?

Та лавлах утас 19001977 /гадаадаас 70161988/ дугаарт, и-мэйлээр info@tdbm.mn хаягт хандан мэдээллээ шалгуулж зөвлөгөө авна уу.

TDB Online гүйлгээний нууц үг блоклогдсон бол хэрхэн блокоо гаргуулах вэ?