Түгээмэл асуулт хариулт

Гадаадад байгаа харилцагч нар зайнаас TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх боломжтой юу?

Хувь хүн: Та зайнаас буюу онлайнаар TDB Online үйлчилгээнд зөвхөн дансны мэдээлэл авах эрхээр бүртгүүлэх боломжтой. Та манай банкны info@tdbm.mn и-мэйл хаягт банкинд бүртгэлтэй и-мэйл хаягнаасаа TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх хүсэлт гарган бүртгүүлнэ. Байгууллага: Та зайнаас буюу онлайнаар TDB Online үйлчилгээнд зөвхөн дансны мэдээлэл авах эрхээр бүртгүүлэх боломжтой. Та манай банкны info@tdbm.mn и-мэйл хаягт банкинд бүртгэлтэй и-мэйл хаягнаасаа TDB Online үйлчилгээнд бүртгүүлэх байгууллагын албан хүсэлтээ ирүүлэн бүртгүүлэх боломжтой.

ОТР гэж юу вэ? Яаж ашиглах уу?

ОТР аппликейшн нь нэг удаагийн нууц үүсгэгч аппликейшн бөгөөд та TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нэр болон нэвтрэх нууц үгээ хийсний дараа OTP нууц үг хийх талбар гарч ирнэ. Тухайн хэсэгт гар утсан дээр суулгасан ОТР аппликейшнаасаа зурагт үзүүлсний дагуу дэлгэц дээр гүйлгээний  нууц үг үүсгэж авна. Танд дэлгэцэн дээр 6 оронтой нууц код үүсч ирэх бөгөөд та тухайн кодыг ОТР нууц үг хэсэг дээр оруулна. TDB Online үйлчилгээнд нэвтрэх болгондоо тухайн аппликейшнээс нууц үг үүсгэж орох хэрэгтэй. ОТР нууц үгийг үүсгэснээс хойш 30 секундын дотор ашиглахгүй бол нууц үг хүчингүй болно.

ОТП аппликэйшнийг гар утсан дээрээ татаж суулгаад хэрхэн тохиргоо хийх вэ?

ОТР аппликэйшнээ Playstore болон Аpp Store-с утсандаа татаж суулгаад тохиргоог хийнэ. Уг тохиргоог хийхэд Сериал дугаар болон Идэвхжүүлэх код гэсэн 2 мэдээлэл оруулах хэрэгтэй.

ОТР аппликэйшний идэвхижүүлэх код нь: Таны банкинд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягаар очдог.    

ОТР аппликэйшний сериал дугаар нь: Таны тухайн үйлчилгээнд бүртгүүлсэн гэрээн дээр бичигддэг.

Хэрэв сериал дугаараа мартсан бол банкинд бүртгэлтэй утас болон и-мэйл хаягнаас 19001977 дугаар холбогдох info@tdbm.mn хаягт и-мэйл илгээн авах боломжтой. Идэвхижүүлэх кодоо мартсан бол өөрийн бичиг баримттай салбарт хандан дахин авна уу. / Идэвхижүүлэх код нь анх уг үйлчилгээнд бүртгүүлэхэд и-мэйлээр нь илгээгддэг тул өмнөх и-мэйлээ шалгаж үзэх хэрэгтэй./

TDB Online үйлчилгээний нууц үг блоклогдсон бол хэрхэн блокоо гаргуулах вэ?

Хувь хүн: 19001977 утсаар /70161988 гадаадаас/ и-иэйлээр info@tdbm.mn хаягаар холбогдон нууц үгний блокоо гаргуулах боломжтой. Мөн өөрийн бичиг баримттайгаа манай банкны дурын салбарт хандаж болно. Мөн харилцагч та өөрөө " Нууц үгийн блок гаргах" гэсэн дээр дарж өөрийн мэдээллээ оруулсанаар нэвтрэх нууц үгний блокоо гаргах боломжтой.

Байгууллага: Албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ  info@tdbm.mn хаягаар үйлчилгээнд бүртгүүлсэн и-мэйл хаягнаасаа илгээх болон манай банкны дурын салбарт байгууллагын итгэмжлэгдсэн ажилтан албан бичгээр гаргасан хүсэлтээ өгч нууц үгний блокоо гаргуулах боломжтой.

TDB Online үйлчилгээний нэвтрэх нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Нууц үгээ мартсан бол “Нууц үг мартсан” гэсэн хэсэгт хандан зайнаас нэвтрэх нууц үгээ авах боломжтой.  Хэрэглэгчийн нэр хэсэгт өөрийн нэвтрэх нэрээ оруулаад үйлчилгээнд бүртгэлтэй и-мэйл хаягаа бичиж  идэвхжүүлэх код хэсэгт дарахад таны и-мэйл хаягт идэвхжүүлэх код очих болно. Тухайн цонхоо хаалгүйгээр и-мэйл хаягаар ирсэн идэвхижүүлэх кодоо оруулах хэрэгтэй. Дараа нь нууц үг илгээгдлээ гэж гарах бөгөөд таны и-мэйл хаягт нэвтрэх “Нууц үг” шинээр үүсч очих болно.

Нэвтэрсэн үед таныг нууц үгээ солихыг шаардах бөгөөд та нууц үгээ заавал солих хэрэгтэй.  Нууц үгээ 6-15 тэмдэгтийн урттай үсэг тоо заавал оруулан солих боломжтой.

TDB Online үйлчилгээний гүйлгээний нууц үгээ мартсан бол хэрхэн шинээр авах вэ?

Тидиби онлайн банк үйлчилгээний гүйлгээний нууц үгээ мартсан бол info@tdbm.mn <mailto:info@tdbm.mn> и-мэйл хаягт хандаж шинэ гүйлгээний нууц үг авах боломжтой. Мөн та дурын салбарт бичиг баримттайгаа хандаж гүйлгээний нууц үг авч болно. Хэрвээ албан байгууллага бол зөвхөн салбарт албан бичигтэй хандаж гүйлгээний нууц үг авах боломжтой.

 

TDB Online үйлчилгээний эрхийн хугацаа дууссан бол хэрхэн сунгуулах вэ?

Таны TDB Online үйлчилгээний эрхийн хугацаа дуусахад автоматаар таны данснаас үйлчилгээний жилийн хураамж хасагдаж дахин 1 жилээр сунгагдах болно. Хэрэв таны дансны үлдэгдэл үйлчилгээний жилийн хураамжинд хүрэлцэхгүй бол үйлчилгээний хугацаа дуусаж цуцлагддаг. Энэ тохиолдолд банкны дурын салбарт өөрийн биеэр бичиг баримтын хамт хандаж сунгуулах хэрэгтэй.

TDB Online үйлчилгээнд нэвтэрсний дараа гүйлгээ хийх гэтэл "танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй" байна гэсэн алдаа гарч байна хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?

TDB Online үйлчилгээ нь дараах 3 төрлийн багцын сонголттой.

1.Online -  гүйлгээний эрх байхгүй.
 
2.Online Plus - өдрийн гүйлгээний лимит 50 сая төг
 
3.Online Premium - өдрийн гүйлгээний лимит 500 сая төг                                                           

Таныг гүйлгээ хийхэд "танд энэ үйлдлийг хийх эрх олгогдоогүй" байна гэсэн алдаа гарч байгаа бол та гүйлгээ хийх боломжгүй. Та Ти-Ди-Би онлайн багц ашиглаж байна гэсэн үг. Тиймээс Ти-Ди-Би онлайн үйлчилгээ ашиглан гүйлгээ хийх хүсэлтэй байгаа бол дээрх гүйлгээний эрхтэй багцуудаас сонгон бүртгүүлнэ үү.

Шинээр данс нээлгэхэд TDB Online үйлчилгээнд автоматаар нэмэгдэх үү? Харилцагч өөрөө нэмэх боломжтой юу?

Шинээр нээлгэсэн данс нь Ти-Ди-Би Онлайн үйлчилгээнд автоматаар нэмэгдэхгүй. Та данс нээлгэсэн тохиолдолд банкны салбарт хандан Ти-Ди-Би Онлайн үйлчилгээний нэмэлт үйлчилгээний хүсэлтийг бөглөн дансаа нэмж бүртгүүлэх боломжтой.

Нэвтрэх нэр болон бүртгэлтэй и-мэйл хаягаа мартсан тул яаж мэдэх вэ?

Та харилцагчийн нэвтрэх нэр, бүртгэлтэй и-мэйл хаягаа мартсан тохиолдолд манай банкны 1900-1977 утсаар, info@tdbm.mn хаягт холбогдож лавлах боломжтой

Васко төхөөрөмж ажиллахгүй байгаа тул яах вэ?

Васко төхөөрөмж нь огт асахгүй болон тоо нь бүдэг харагдаж байгаа бол та төхөөрөмжийн батарейг солих шаардлагатай. Шинээр авах бол манай банкны дурын салбарт хандаж шинээр авах боломжтой.

Гүйлгээ хийх гэхээр “Супервайзараас зөвшөөрөл авна уу” гэсэн алдаа үүсээд байна хэрхэн гүйлгээ хийх вэ?

Та лавлах утас 19001977 /гадаадаас 70161988/ дугаарт, и-мэйлээр info@tdbm.mn хаягт хандан мэдээллээ шалгуулж зөвлөгөө авна уу.

TDB Online гүйлгээний нууц үг блоклогдсон бол хэрхэн блокоо гаргуулах вэ?